Modelowanie i teksturowanie 3D na potrzeby gier komputerowych
Przedmiot jest wprowadzeniem do szeroko rozumianej grafiki trójwymiarowej. Na laboratoriach kładzie się nacisk na poznanie programu Autodesk 3DS Max. Celem przedmiotu jest zdobycie przez studentów umiejętności modelowania i teksturowania w środowisku 3D na potrzeby gier komputerowych.
Prowadzący:
Krzysztof Guzek
Jacek Maj- Prowadzący: dr inż. Radosław Bednarski
- Prowadzący: dr inż. Krzysztof Guzek
- Prowadzący: Mykhaylo Yatsymirskyy
Projektowanie gier komputerowych i tworzenie zawartości
1h wykładu i 3h projektu
Prowadzący: R. Szrajber (proj 60h), A. Ganszyniec (wykład 15h + projekt 30h)
- Prowadzący: dr hab. inż. Piotr Napieralski
- Prowadzący: Maria Pietruszka
- Prowadzący: dr hab. sztuki inż. Rafał Szrajber