Obraz dr inż. Rafał Szrajber

Rafał Szrajber

dr inż.

Konsultacje

  • Z uwagi na semestr obfitujący  w wydarzenia branżowe oraz szereg konferencji - proszę o bieżące sprawdzanie informacji dotyczących konsultacji.

  • Konsultacje jednorazowe

    Dzień Miesiąc Rok Początek Koniec Semestr Opis
    22 Październik 2020 16:00 17:30 2020/21 Z Teams / Zaspół Konsultacje ogólne i dyplomowe R. Szrajber
    27 Październik 2020 18:00 19:00 2020/21 Z Teams / Zaspół Konsultacje ogólne i dyplomowe R. Szrajber
    29 Październik 2020 16:00 17:00 2020/21 Z Teams / Zaspół Konsultacje ogólne i dyplomowe R. Szrajber
  • Więcej o mnie

  • kontakt: rafal.szrajber@p.lodz.pl

    UWAGA!

    Konsultacje stacjonarne i zdalne zgodnie z poniższymi informacjami (zdalnie Microsoft Teams)

    Obecność na konsultacjach dyplomowych* proszę potwierdzić mailem min. dzień wcześniej w celu zarezerwowania odpowiedniej ilości czasu i potwierdzenia możliwości spotkania i dodania do Zespołu 

     Konsultacje w tygodniu 19.10 - 23.10.2020

    22 października - 16:00 - 17:30 konsultacje dyplomowe (obowiązują zapisy mailowe)

     Konsultacje w tygodniu 26.10 - 30.10.2020

    27 października - 18:00 - 19:00 konsultacje ogólne i dyplomowe (obowiązują zapisy mailowe)

    29 października - 16:00 -17:00 konsultacje ogólne i dyplomowe (obowiązują zapisy mailowe)

     

     

     

    Z uwagi na semestr obfitujący w szereg wydarzeń uczelnianych oraz branżowych, proszę sprawdzać na bieżąco informacje o terminach konsultacji i zmianach dyżurówdodatkowe terminy ustalane indywidualnie.

     

    w innych nagłych wypadkach proszę o kontakt mailowy, 

    zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim - wtorki i czwartki wg. planu

       

    Propozycje obszarów i tematów prac dyplomowych inżynierskich :

     1. Generatywne struktury w wirtualnej przestrzeni - analiza obszaru działań artystycznych z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych - praca nad projektem w silniku gry na festiwial lub wystawę

    2. Wielkomiejska Łódź - rekonstrukcja fragmentu nieistniejącej przestrzeni miejskiej. Opracowanie modeli  i prezentacja ich w środowisku wirtualnym lub VR.

    3. Środowisko gry inspirowane przestrzenią miejską na przykładzie utraconych zabytków Łodzi. Projekt wybranych obiektów oraz ich poszczególnych etapów rozwoju/rozbudowy dla wybranego typu gry np. RTS. Stworzenie zestawów modeli.

    4. Interpretacja szkiców i koncept artów w procesie kreowania wirtualnych światów -  (wizja artystyczna jako źródło informacji) - projekt badawczy z promotorem,

    5. Sposoby angażowania odbiorcy w grach typu Alternate Reality Game - projekt niewielkiej gry ARG powiązanej z uczelnią lub wydazeniem/festiwalem. Projekt realizwoany z Promotorem.

    6. Wykorzystanie gry typu casual w promocji miasta i zrozumieniu działań rewitalizacyjnych (gra o zarządzaniu łódzką kamienicą / woonerfem itp.) .

    7. Gra typu HOPA jako narzędzie w promocji dziedzictwa - wykorzystanie narracji poprzez przestrzeń w grach - współpraca z promotorem i zewnętrzną firma z branży gier w realizacji projektu na udostępnionym narzędziu.

    8. Strona www jako narzędzie w  w promocji gier i doświadczeń VR. Projekt strony wykorzystującej efekt paralaksy do prezentacji przestrzeni architektonicznej.

    9. Interaktywny obiekt w przestrzeni muzeum -  prezentacja wybranego eksponatu  w przestrzeni wirtualnej  z uwzględnieniem wybranych cech jego funkcjonowania.

    Wszelkie własne pomysły powiązane z prowadzonymi badaniami i realizowanymi projektami mile widziane :)

      

    Propozycje obszarów prac dyplomowych magisterskich - obszary zainteresowań :

    1. Struktura przestrzeni w grach 2D / 2,5D oraz praca wirtualnej kamery w budowaniu wrażeń z rozgrywki - analiza struktury oraz prototyp gry na podstawie przeprowadzonych badań - opracowane środowisko badawcze  - projekt naukowy i realizacyjny (gra) wraz z promotorem.

    2. Krzywa wrażeń i krzywa rozgrywki  jako elementy kształtujące płynność oraz środowisko gry wideo - analiza powiązania i kształtowania rozgrywki (aktywność gracza) z odbiorem przestrzeni.

    4. Narracja poprzez środowisko - wykorzystanie struktury narracyjnej w kreowaniu opowieści poprzez przestrzeń w środowisku gry wideo -  projekt naukowy i realizacyjny (fragment środowiska gry) wraz z promotorem.

    5. Mgła jako element kształtujący rozgrywkę i wrażenia z gry. Mgła wojny oraz mgła jako efekt środowiskowy w kształtowaniu przestrzeni gry wideo. Projekt badawczy i realizacyjny (wymagana realizacja w UE4)

      

    prowadzone przedmioty w semestrze letnim - Film Animowany*; Komputery w Mediach, Fotografia - warsztaty, Gry Mobilne, 

    prowadzone przedmioty w semestrze zimowym - Podstawy Gier Komputerowych, Interfejsy gier komputerowych, Projektowanie poziomów do gier komputerowych, Fotografia - warsztaty,