Obraz dr inż. Rafał Szrajber

Rafał Szrajber

dr inż.

Konsultacje

  • Konsultacje cykliczne

    Dzień tygodnia Początek Koniec Semestr Opis
    Wtorek 11:30 12:15 2018/19 L pok. 342
    Czwartek 16:15 17:00 2018/19 L pok. 342
  • Więcej o mnie

  • kontakt: rafal.szrajber@p.lodz.pl

     

    UWAGA !

    Konsultacje (w trakcie okresu zajęć) 

    wtorki  11:30 - 12:15

    czwartki 16:15 - 17:00

     

    19.03.2019 (wtorek) - konsultacje przeniesione na godz.14:00 - 14:45 

    Z uwagi na poczatek semestru obfitujący w szereg wydarzeń uczelnianych oraz branżowych, proszę sprawdzać na bieżąco informacje o terminach konsultacji i zmianach dyżurów,

    dodatkowe terminy ustalane indywidualnie

     

    w innych nagłych wypadkach proszę o kontakt mailowy,

    zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim - wtorki i czwartki wg. planu

        

     

    Propozycje obszarów i tematów prac dyplomowych inżynierskich :

     1. Generatywne struktury w wirtualnej przestrzeni - analiza obszaru działań artystycznych z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych - praca nad projektem w silniku gry na festiwial

    2. Wielkomiejska Łódź - rekonstrukcja fragmentu nieistniejącej przestrzeni miejskiej. Opracowanie modeli  i prezentacja ich w środowisku VR.

    3. Środowisko gry inspirowane przestrzenią miejską na przykładzie utraconych zabytków Łodzi. Projekt wybranych obiektów oraz ich poszczególnych etapów rozwoju/rozbudowy dla wybranego typu gry np. RTS. Stworzenie zestawów modeli.

    4. Interpretacja szkiców i koncept artów w procesie kreowania wirtualnych światów -  (wizja artystyczna jako źródło informacji) - projekt badawczy z promotorem,

    5. Sposoby angażowania odbiorcy w grach typu Alternate Reality Game - projekt niewielkiej gry ARG powiązanej z uczelnią. Projekt realizwoany z Promotorem.

    6. Wykorzystanie gry typu casual w promocji miasta i zrozumieniu działań rewitalizacyjnych (gra o zarządzaniu łódzką kamienicą / woonerfem itp.) .

    7. Gra typu HOPA jako narzędzie w promocji dziedzictwa - wykorzystanie narracji poprzez przestrzeń w grach - współpraca z promotorem i zewnętrzną firma z branży gier w realizacji projektu na udostępnionym narzędziu.

    8. Strona www jako narzędzie w  w promocji gier i doświadczeń VR. Projekt strony wykorzystującej efekt paralaksy do prezentacji przestrzeni architektonicznej.

    9. Asset do gry uwzględniający personalizacje oraz modyfikowalność przez użytkownika - asset do gry (obiekt, przedmiot) uwzględniający modyfikacje, personalizacje oraz upływ czasu. Realizacja modelu na podstawie wytycznych artystycznych dla eybranej gry - projekt z promotorem.

    10. Interaktywny obiekt w przestrzeni muzeum -  prezentacja wybranego eksponatu  w przestrzeni wirtualnej.

    Wszelkie własne pomysły powiązane z prowadzonymi badaniami mile widziane :)

      

    Propozycje obszarów i tematów prac dyplomowych magisterskich :

    1. Struktura miasta i jej interpretacja w grach wideo - analiza i projekt koncepcyjny miasta na podstawie badań - system założeń dla odtwarzania struktury miasta w grach wideo - projekt badawczy z promotorem.

    2. Wielowarstwowe przekazywanie informacji w zanurzeniowym środowisku wirtualnym  -  /obraz,dźwięk,emulacja dotyku itp./ - współpraca przy projekcie badawczym.

    4. Sposób udostępnienia świata wirtualnego w aspekcie jego projektowania - wpływ kamery (TPP, FPS, kąt widzenia itp) oraz urządzeń dostępowych  (wgląd do świata gry - ekran, vr, mr) na obszary atencji gracza i kanały przekazywania informacji.

      

    prowadzone przedmioty w semestrze letnim - Film Animowany*; Komputery w Mediach, Fotografia - warsztaty (IAiU), Przyjazne Interfejsy Użytkownika, Gry Mobilne, 

    prowadzone przedmioty w semestrze zimowym - Podstawy Gier Komputerowych, Interfejsy gier komputerowych, Projektowanie poziomów do gier komputerowych, Fotografia - warsztaty (IAiU),