Animacja postaci
W ramach zajęć studenci poznają techniki animacji postaci, konstrukcji i łączenia z geometrią zindywidualizowanego szkieletu oraz projektowania sekwencji ruchów. Przedmiot ma również na celu rozwinięcie umiejętności w zakresie modelowania i teksturowania 3D na potrzeby tworzenia cyfrowych postaci.
Prowadzący: Krzysztof Guzek
- Prowadzący: dr inż. Radosław Bednarski
- Prowadzący: dr inż. Krzysztof Guzek
- Prowadzący: Maria Pietruszka
Projektowanie ruchu
1h wykład, 2h projekt
Prowadzący: Krzysztof Rynkiewicz
- Prowadzący: Lesław Miśkiewicz
Wizualizacja fotorealistyczna
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi metodami generowania fotorealistycznych obrazów w środowisku 3D. W ramach zajęć studenci poznają techniki cyfrowego oświetlenia, metody generowania cieni oraz pracę z silnikiem renderującym mental ray. Celem przedmiotu jest również rozwinięcie umiejętności w zakresie modelowania i teksturowania.
Prowadzący: Krzysztof Guzek
- Prowadzący: dr inż. Krzysztof Guzek
- Prowadzący: dr hab. inż. Piotr Napieralski