Rafał Szrajber

Rafał Szrajber

dr hab. sztuki inż.

Country
Poland
City/town
Łódź
Affiliation at
I72, Institute of Information Technology – Faculty of Technical Physics, Information Technology and Applied Mathematics

About me

kontakt: rafal.szrajber@p.lodz.pl

UWAGA!

Konsultacje

wtorek: 10:00-11:00 (co 2 tygodnie, co tydzień od 12.12.2023), czwartek 12:15-13:15 (co tydzień od 12.12.2023)

Obecność na konsultacjach dyplomowych* proszę potwierdzić mailem min. dzień wcześniej w celu zarezerwowania odpowiedniej ilości czasu i potwierdzenia możliwości spotkania.

Z uwagi na semestr obfitujący w szereg wydarzeń uczelnianych oraz branżowych, proszę sprawdzać na bieżąco informacje o terminach konsultacji i zmianach dyżurówdodatkowe terminy ustalane indywidualnie.

 w innych nagłych wypadkach proszę o kontakt mailowy, 

zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim - wtorki i czwartki wg. planu

   

Propozycje obszarów i tematów prac dyplomowych inżynierskich :

 1. Generatywne struktury w wirtualnej przestrzeni - analiza obszaru działań artystycznych z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych - praca nad projektem w silniku gry na festiwial lub wystawę

2. Wielkomiejska Łódź - rekonstrukcja fragmentu nieistniejącej przestrzeni miejskiej. Opracowanie modeli  i prezentacja ich w środowisku wirtualnym lub VR.

3. Środowisko gry inspirowane przestrzenią miejską na przykładzie utraconych zabytków Łodzi. Projekt wybranych obiektów oraz ich poszczególnych etapów rozwoju/rozbudowy dla wybranego typu gry np. RTS. Stworzenie zestawów modeli.

4. Interpretacja szkiców i koncept artów w procesie kreowania wirtualnych światów -  (wizja artystyczna jako źródło informacji) - projekt badawczy z promotorem,

5. Sposoby angażowania odbiorcy w grach typu Alternate Reality Game - projekt niewielkiej gry ARG powiązanej z uczelnią lub wydazeniem/festiwalem. Projekt realizwoany z Promotorem.

6. Wykorzystanie gry typu casual w promocji miasta i zrozumieniu działań rewitalizacyjnych (gra o zarządzaniu łódzką kamienicą / woonerfem itp.) .

7. Gra typu HOPA jako narzędzie w promocji dziedzictwa - wykorzystanie narracji poprzez przestrzeń w grach - współpraca z promotorem i zewnętrzną firma z branży gier w realizacji projektu na udostępnionym narzędziu.

8. Strona www jako narzędzie w  w promocji gier i doświadczeń VR. Projekt strony wykorzystującej efekt paralaksy do prezentacji przestrzeni architektonicznej.

9. Interaktywny obiekt w przestrzeni muzeum -  prezentacja wybranego eksponatu  w przestrzeni wirtualnej  z uwzględnieniem wybranych cech jego funkcjonowania.

Wszelkie własne pomysły powiązane z prowadzonymi badaniami i realizowanymi projektami mile widziane :)

  

Propozycje obszarów prac dyplomowych magisterskich - obszary zainteresowań :

 

 

 

  

prowadzone przedmioty w semestrze letnim - Film Animowany*; Komputery w Mediach, Fotografia - warsztaty, Gry Mobilne, 

prowadzone przedmioty w semestrze zimowym - Podstawy Gier Komputerowych, Interfejsy gier komputerowych, Projektowanie poziomów do gier komputerowych, Fotografia - warsztaty,

Scientific activity

Publications
Scientific activity
Publications
Patents
Scientific activity
Patents
Other
Scientific activity
Other

Didactic activity

For students
Didactic activity
For students
Consultations
Didactic activity
Consultations
Other
Didactic activity
Other