Szanowni Państwo.
Zgodnie z zapowiedzią, portal edukacyjny został zintegrowany z uczelnianym systemem uwierzytelniania. Od tej chwili wszyscy logujemy się do portalu identyfikatorem poczty elektronicznej PŁ:
Pracownicy: imię.nazwisko
Studenci: numer indeksu
Obowiązuje hasło to samo co do systemu poczty elektronicznej i webDziekanatu.
Jednocześnie portal został zintegrowany z systemem pocztowym. Po zalogowaniu, wystarczy kliknąć na link [Poczta] znajdujący się na głównej stronie, aby odczytać swoją pocztę.
UWAGA: Jednocześnie wszyscy studenci FTIMS zostali objęci ogólnouczelnianym systemem pocztowym, a więc link [Poczta] działa także po zalogowaniu się przez studenta.
WSZYSTKIE INFORMACJE Z PORTALU, SEKRETARIATU I FORÓW DYSKUSYJNYCH BĘDĄ WYSYŁANE AUTOMATYCZNIE NA KONTA W SYSTEMIE OGÓLNOUCZELNIANYM.
KONTA NA SERWERACH ICS.P.LODZ.PL ORAZ STUD.ICS.P.LODZ.PL PRZESTAJĄ BYĆ OBSŁUGIWANE PRZEZ PORTAL.
Informacja dla studentów: Zgodnie z zarządzeniem J.M.Rektora, nauczyciele akademiccy mają prawo NIE odpowiadać na listy elektroniczne wysłane z adresów nie należących do Systemu Poczty Elektronicznej PŁ.