Hasło

Hasło

Napisane przez: Użytkownik usunięty ()
Liczba odpowiedzi: 4
Jak można zmienić hasło z tego, które otrzymaliśmy na własne??
W odpowiedzi na Użytkownik usunięty

Odp: Hasło

Napisane przez: Użytkownik usunięty ()
Zaloguj sie na konto shellowe (przez jakiegoś klienta ssh np. PUTTY) na stud.ics.p.lodz.pl i dalej polecenie passwd. I tyla. Uśmiech
W odpowiedzi na Użytkownik usunięty

Odp: Hasło

Napisane przez: Użytkownik usunięty ()

ja może troche zejde z tematu. od wczoraj próbowałam zalogowac sie do serwisu, niestety bez skutku (choc wczesniej nie było z tym problemu). dopiero po zmianie hasła spod putty na własne wreszcie mi sie to udało.

ps czy to było zamierzone działanie aby uzytkowników zachęcić do zmiany hasła :-)

W odpowiedzi na Użytkownik usunięty

Odp: Hasło

Napisane przez: Rafał Grzybowski (admin) ()
Widziałem w logach kilka prób logowania na Pani konto. Nie stosujemy jednak promocji zmiany haseł. Portal autoryzuje studentów w tej samej bazie co serwer studencki. Fizycznie nie ma możliwości, aby działały dwa różne hasła. Trudno mi w tej chwili określić przyczynę Pani kłopotów. Serwer raportował po prostu błędne hasło. Cieszę się jednak, że poradziła sobie Pani z problemem Zadowolenie
W odpowiedzi na Użytkownik usunięty

Odp: Hasło

Napisane przez: mgr inż. Bartosz Lis ()
Najpopularniejsze powody problemów z zalogowaniem się
  1. wyłączone ciasteczka;
  2. literówka, potraktowanie jednej z liter w haśle, np. O (duże o) lub l (małe el) jako cyfry, wpisanie dużej litery jako małej lub na odwrót;
  3. wciśnięty caps lock;
  4. klawiatura przełączona na układ maszyny do pisania, m.in. zamienione są wtedy klawisze Z i Y .